Avand ca atu dezvoltarea de
aplicatii software si
servicii de gazduire oferim
servicii de consultanta si administrare a infrastructurii IT din cadrul companiei dumneavoastra.
Ce oferim?Principalele servicii oferite de softhost sunt:
Cunoastem si intelegem ca situatiile neplacute care apar in functionarea infrastructurii dvs. va afecteaza buna desfasurare a activitatii curente.
Avantaje
Outsourcing-ul acestor servicii catre o companie specializata prezinta o serie de avantaje:
De cele mai multe ori outsourcing-ul este o solutie mai buna decat dezvoltarea unui departament dedicat de IT in cadrul companiei dvs. scutindu-va de fluctuatiile de personal si de dureri de cap privind standardizarea si optimizarea infrastructurii IT.
Cum colaboram?Colaborarile de service cu compania noastra se realizeaza in baza unor abonamente prestabilite, abonamente care au un numar de ore inclus. Detaliile privind tipul abonamentelor si numarul de ore inclus in acestea le primiti in baza
cererii de oferta pe care ne-o faceti..
Trebuie mentionat ca deciziile va apartin in totalitate, echipa noastra punandu-va intotdeauna la dispozitie optiuni si explicatii detaliate cu implicatiile fiecarei optiuni propuse.
Suport/InterventiiIn baza contractului de colaborare aveti posibilitatea de a raporta incidentele sesizate de dvs. prin urmatoarele mijloace de comunicare:
- Intranet - ControlPanel.ro : postarea de tichete (cunoasteti in orice moment statusul, aveti istoric de incidente)
- email
- telefon fix/mobil
Rezolvarea incidentelor va este raportata imediat ce acestea au fost solutionate.
Solutionarea incidentelor raportate se realizeaza remote (fara deplasare, de la distanta) sau on-site (la fata locului) in functie de gravitatea situatiei.
La sfarsitul fiecarei luni primiti un raport detaliat cu incidentele raportate si rezolvate din luna respectiva.
* pentru orice alte detalii sau nelamuriri sa ne contactati.